Najpierw trzeba uzmysłowić sobie jak ważną funkcję pełni internet w życiu każdego człowieka. To właśnie internet okazał się najbardziej opłacalnym miejscem dystrybucji usług, w dużej mierze poprzez ich łatwą dostępność i szeroki wybór. Także promocja w dzisiejszych czasach w większości znajduje się w ramach internetu. Najważniejsze światowe firmy inwestują ogromne pieniądze w reklamę w social media czy w kampanie reklamowe w Google AdWords.
Google posiada aż 97% udziałów we wszystkich wyszukiwaniach na Polskim rynku. W skali miesiąca wykonywanych jest aż 100 miliardów wyszukiwań! Należałoby też dodać, że nawet 70% Polaków każdego dnia korzysta z internetu. Jak więc zaistnieć w Google?
Więcej niż 200 czynników ma wpływ na to, na której pozycji w wynikach wyszukiwania Google znajdzie się Twoja strona internetowa. Jest to między innymi jakość treści, ilość linków prowadzących do Twojej strony czy ilość słów kluczowych, które wpisuje użytkownik szukając konkretnego produktu. https://docs.google.com/presentation/d/1OWtWQPKw4nry2a3xbfnIp78zAn2FVWceOtHg3xpeNVs/ . Według statystyk nawet 90% ludzi korzystających z internetu zwraca uwagę tylko pierwszą stronę wyszukiwania i aż 51% użytkowników klika jedynie w pierwszą wyszukaną pozycję.
Co wchodzi w skład działań SEO?
SEO są to wszelkie ruchy, które mają na celu uzyskanie najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwarki Google. Działań tych dokonują specjaliści, którzy dzięki wiedzy i doświadczeniu potrafią skutecznie pozycjonować stronę internetową. Stale podlegające zmianom algorytmy Google powinny być wciąż obserwowane tak, aby dobierać najbardziej korzystną strategię dla każdej witryny klienta. Najważniejsze jest to żeby zadbać o trzy podstawowe elementy:
-optymalizację treści, czyli wzbogacenie witryny o unikalne, wartościowe i posiadające odpowiednią długość treści.
-optymalizację kodu, czyli uporządkowanie wewnętrznej struktury witryny tak, żeby usunąć wszelkie błędy, nadać jej większą prędkość i zrobić porządek w strukturze nagłówków.
-link building, czyli działania , które mają na celu promowanie witryny we wszelkich zewnętrznych serwisach internetowych poprzez jej linkowanie.
Dlaczego pozycjonowanie jest tak bardzo ważne?
Bycie w ścisłym TOP 10 na pierwszej stronie wyszukiwania Google to zagwarantowanie sobie większej rozpoznawalności marki, zaufania klientów i realnego powiększania sprzedaży. Zacznij promocję w internecie i stań się widoczny!
Zostaw komentarz